22 Ocak 2013 Salı

Yeni Blog yeni heyecan

İçten sevgi dolu bir merhaba :) Her zaman bir şeyler yazmak istemiş hatta belki bu konu değil ama çok farklı konularda kitap yazmak istemiş biri olarak bunca yıldır blog yazmaya başlayamamış olmak benim için bir utanç sebebi olabilir. Ben bu bloga güzel bir haber sonrasında başlamaya karar verdim. Ufak bir bebeği dünyaya getirecek olmak artık hayatımda bir şeyleri değiştirmem gerektiğinin göstergesi değil de neydi? :) Eveett 30'uma 1 kala aldığım bu güzel haberi daha kimseler bilmiyorken buradan duyurabilirim sanırım:) 8. haftadayız. Kafamda binlerce soru var korkuyorum belki ama mutlu hissediyorum :) Bu vesileyle sizlere de merhaba deniş oldum. Annelik ve bebek konularıyla ilgili araştırma yaparken blogların oldukça faydalı olduğunu, insanların paylaşımda bulunarak meraklarını ve endişelerini yendiklerini, eğlendiklerini ve öğrendiklerini farkettim. Ben daha naçizane bir şey bilmiyorum bu konularda ancak benimle birlikte öğrenmeye ne dersiniz? Haydi bakalım birlikte bu uzun yolculuğa çıkarak beraber büyüyelim:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder