22 Ocak 2013 Salı

Anne olmak ya da olmamak

Anne olmaya karar vermek kuşkusuz insanın verebileceği en zor kararlardan biridir. Bu kararı verirken elbette karşımızdaki kişinin, eşimizin kararı da oldukça önemlidir. İleride çeşitli hayal kırıklıkları ve mutsuzluklar yaşamamak için birlikte oturup uzun uzun konuşulmalıdır. Erkek nasıl olsa alışır kabullenir diye bir durum maalesef yok. Eşinizin korkuları vara konuşarak onları düzeltmeye çalışmalısınız. Sonra zaten bir gün mutlaka kendisi de isteyecektir. Sabrın solu selamet demişler:) Peki siz bu kararı nasıl alacaksınız? Buna hazır mısınız. Bir kere mental olarak istemek başka şey, hormonlarımızın buna hazır olmaması bambaşka birşey. En olmadık zamanda hormonlarınız çocuk isteyip durur ancak insanlar duymazdan gelir sonra bir bakarsınız ki kariyer koşturmacasından yaş geçmiş bu sefer yaşım geçiyor diye çocuk yapılır bu mantıklı bir karardır ben daha duygusal olarak alınması taraftarıyım. Hayatımda hiç çocuk istemeyenlerdendim. Hatta evet çocuk görünce ayy ne korkunç bağırıyor olay çıkarıyor diyenlerdendim. Çocuklarıyla boğuşan restaurantlarda tatil köylerinde alışveriş merkezlerinde tepinen çocukları görünce ne güzle ben hiç çocuk yapmayacağım derdim. Ancak gün geliyor hormonlarınız birden bire açığa çıkıyor. Hamilelere özenmeye çocukları deli gibi sevmeye başladığınızda bilin ki doğru zaman gelmiştir. Hayat çok ilginç. Asla evlenmeyeceğim derdim evlenince herkes şaşırdı ama çocuk haberine daha da çok şaşıracaklar hiç kuşkum yok. Bakalım önümüzdeki günler bize neler gösterecek..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder