22 Ocak 2013 Salı

Hamilelikte ne okuyalım

Hamilelik döneminde insan birdenbire daha önce hiç ilgisini çekmediği için fikir sahibi de olmadığı konuların içinde buluyor. Haliyle binlerce soru üşüşüyor başına. Her dakika doktoru da darlamak olmaz. İnternette de özellikle konu sağlık olduğunda güvenilir kaynak bulmak önemli. Doktorların hazırladığı çeşitli siteler var ben onlardan çok yararlandım. Bir de  okuyabileceğiniz kitapların listesini derledim belki faydası dokunur.

  • Siz Bebeğinizi Beklerken: Mehmet Öz yazmış olduğu için güvenilir bir kaynak. Onun programlarını çok seven biri olarak bu kitabı almamam düşünülemezdi.
  • Annelik ve Bebek Bakımı: Bu kitap yıllardır var 2012 versiyonunu bulmak gerekiyor ben ondan almıştım. Bu kitaba bayıldım.
Bunların dışında daha çooook kitap var internette araştırın ya da büyük bir kitapçıya gidin kendinizi kitaplar kaptırın. Ben kitapsız bir hayat düşünemiyorum. Bunlar bitince çocuk bakımıyla ilgili kitaplara başlayacağım birkaç ay sonra. Şimdi hamileliğin tadını çıkarma vakti. Daha o konuya gelemedim. O konuyla ligli yazılarım da gelecek bekleyin dostlar:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder