22 Ocak 2013 Salı

8. haftamız

Bu hafta 8. haftaya girerken bende hala pek bir bulantı yok. Arada bulanıyor. Feci bir mide yanması var asla aç kalamıyorum ve sürekli birseyler yeme ihtiyacı hissediyorum. Normalde eve girmek istemeyen ben, akşamları koltuğa kıvrılacağım saatleri iple çekiyorum. Ama bende öyle çok fazla uyku durumu olmadı. Yine de eskisinden daha fazla koltukta uyuyakalıyorum. Bu haftalarda duygusallaşmalar iyice had safhaya çıkıyor. Reklamlar bile ağlatmaya yeter bazen biz hamileleri. Kilo alımı olmadığı, göbek çıkmadığı için insan henüz hamile olduğunu anlayamıyor. Canım  hep sağlıklı şeyler çekiyor. Bir tek rengarenk cupcakeler gürünce gözüm dönüyor her seferinde onun dışında normalde çikolatalara saldıran ben hamilelikte canım şimdilik çok tatlı istemedi bakalım. Doktor 1 ay sonra gelin dedi zaten 12. hafta dolacak ve ondan sonra artık herkese söyleyebileceğim bu güzel haberi:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder