22 Ocak 2013 Salı

Kanguru mu Sling mi

Son yıllarda sürekli bir sling furyasıdır gidiyor. Bana sorarsanız ben pouch sling i kullanabilirim düye düşünüyorum, hani şu ayndan çanta gibi takılanları. İleriki aylarda mutlaka satın alacağım bir deneyeceğim. Wrap slingler iste sanki rahat değilmiş insanı sıkarmış terletirmiş gibi geliyor. Yaz aylarında pek tercih edileceğini düşünmüyorum. Bir de sling takan baba görmedim ama kanguru ise hafta sonları bütün babalarda ver neredeyse sanki mutlu görünüyorlar rahatça bebeklerini taşıyorlar. Demek ki bir kanguru bir de benim için pouch sling edinmek gerekecek. Daha tabi hiçbirşey almıyoruz bebiş için. Önce bir 3 ay dolsun da:)
Bir de mei tai diye birsey var ama o daha çok kanguru gibi geldi bana. Hepsini deneyip sizin için en uygun hangisiyse onu seçmeli çünkü herkes farklı şekilde rahat edebilir bence.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder