24 Haziran 2013 Pazartesi

Bebek yatağı nasıl olmalı

Bebek yatakları ile ilgili herkes bir yorum yapmış. Kimi Visco iyi değişl derken kimi yaylı yatakların uygun olmadığını, kim de lateks olaması gerektiğini söylemiş. Bebek karyolamız 80x140 ölçülerinde olduğu için yatak konusunda çok fazla seçeneğimiz yoktu. Yataş ve İdaş en çok güvendiğim markalardır ancak ikisinde de bu boyda yatak yoktu. Açıkçası büyüyen yatakların ölçüsü hep bu şekilde olduğu için bu firmaların bu boyda yatak yapmamasını garipsedim. 

İnternetten biraz araştırma yaptıktan sonra bu ölçüde yatak yapan birkaç firma buldum. Altın Yatak fiyatı çok uygun ancak yaylı bir yataktı. Ben biraz daha bakınayım dedim. BRN isimli bir yatak buldum hiç adı duyulmamış olduğu iin güvenemedim açıkçası ancak tam istediğim gibi çift taraflıydı. Bir tarafı 6 aya kadar diğeri 6 aydan sonra kullanılıyordu. Sonunda tercihimizi İşbir yatak'tan kullandık. Kardelen modelini aldık sertliği uygun geldi bir de kalitesine güvendim. Bakalım bizim oğluş rahat edecek mi, bekleyip göreceğiz...

2 yorum:

  1. http://www.bebekvegelisim.com/bebek-yatagi-nasil-olmali/ Bu konuya göz atabilirsiniz.

    YanıtlaSil