29 Nisan 2013 Pazartesi

Lazım şeyler

Belki de Aden + Anais markasının methini duymuşsunuzdur. Ben duyduktan sonra kafayı bunlara taktım. Nedir efendim bunlar incecik battaniyelerdir. Çok amaçlı örtülerdir desenleri de çok tatlıdır.



 Çok amaçlı örtülerdir desenleri de çok tatlıdır. Bunlar genelde Amerika'dan getiriliyor. Türkiye'de nereden bulabilirim diye bir araştırdım. Distribütörü D-agency imiş. Ürünlere Beymen'lerde, Nest by Mozaik mağazalarında ve PetitPo internet sitesinden temin edebileceğimi belirttiler. Çok hoş! Ancak BEymen'e gitiğimde bu battaniyelerin orada bittiğini öğrendim. Ne zaman geleceğini ise bilemiyorlar. Nest by Mozaik'in Kanyon'daki mağazasına uğradım bakındım bunlardan yine bulamadım. Petitpo sitesinde ise tekli satılıyor ve fiyatı çok yüksek. Amazonda 4'lü paketlerin 30 dolar civarı satıldığını görünce bunları almak mümkün değil :) Amerika'ya giden biri olsa ona sipariş vereceğim:)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder